Manteniment i serveis postvenda

Oferim un servei orientat a garantir un funcionament òptim de tota la infraestructura tecnològica dels nostres clients. Ens anticipem als constants canvis tecnològics avaluant el funcionament de la instal·lació per tal de detectar els nous requeriments que demana el mercat i adaptar-los a les actualitzacions de la tecnologia pertinents.

Aquest servei consta de diferents modalitats:

N

Manteniment preventiu

Ens adaptem a les necessitats del client i a la naturalesa de la instal·lació i avaluem la periodicitat en què cal dur a terme el manteniment.

N

Manteniments correctius

Reparacions. En cas necessari, podem oferir també una atenció continuada les 24 hores al dia, els 7 dies de la setmana.

N

Suport tècnic

Contribueix a resoldre qualsevol incident que provoqui la interrupció o degradació del servei, de la forma més ràpida i eficaç possible.

 

  • No només és un servei d’ajuda basat en un programari. És l’espai on els nostres tècnics es troben amb els usuaris. On es comparteix l’experiència entre els clients i els tècnics. La traçabilitat és molt important. Totes les dades aportades pels clients i els tècnics s’assignen a cada incidència o servei.
  • Garantim la seguretat de les dades i les comunicacions, ja que fem servir el protocol de transferència HTTPS.
  • Suport mitjançant el núvol. D’aquesta manera, ens és molt més fàcil oferir suport als nostres usuaris. El client no necessita instal·lar, mantenir o tenir cura de res. Pot iniciar sessió des de qualsevol dispositiu, des de qualsevol lloc, en qualsevol moment del dia, tots i cadascun dels dies de l’any. Així mateix, pot accedir al núvol des d’un navegador, tauleta o telèfon mòbil.
N

Atenció telefònica 24 hores

També oferim un servei d’atenció telefònica 24 hores al dia per tal de poder resoldre qualsevol tipus d’incidència que es pugui produir a les instal·lacions dels clients o a instal·lacions més crítiques.

Contacti amb nosaltres

+34 977 32 73 34

C/ de l' Abat Escarré 18 A, local 2 43204 Reus, Tarragona (ESPAÑA)

D'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD), les dades personals recollides en aquest formulari seran objecte de tractament per part de PEGASUS SOLUTIONS amb la finalitat de posar-nos en contacte amb vosté i oferir una resposta a les consultes plantejades per mitjà del present formulari. La base legal per al tractament de les vostres dades és el vostre consentiment, el desenvolupament de mesures precontractuals o contractuals, el compliment d'obligacions legals i/o l'interès legítim de PEGASUS SOLUTIONS. Es podran exercir els drets daccés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat o limitació mitjançant correu electrònic a ladreça administracion@pegasussolutions.es. En tot cas, els interessats tenen dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat de Protecció de Dades corresponent. Les dades personals proporcionades es conservaran pel període legalment o contractualment previst, o mentre es mantingui el consentiment de linteressat. No es fa cessió de les dades recollides, excepte per obligació legal o cessions autoritzades per llei. Preguem, comuniqueu de forma immediata a administracion@pegasussolutions.es qualsevol canvi o modificació que es produeixi en relació amb les dades que ens ha proporcionat, per tal que aquestes responguin amb veracitat a la seva situació personal en tot moment.