Manteniment i serveis postvenda
Oferim un servei orientat a garantir un funcionament òptim de tota la infraestructura tecnològica dels nostres clients. Ens anticipem als constants canvis tecnològics avaluant el funcionament de la instal·lació per tal de detectar els nous requeriments que demana el mercat i adaptar-los a les actualitzacions de la tecnologia pertinents.
Aquest servei consta de diferents modalitats:

Manteniment preventiu
Ens adaptem a les necessitats del client i a la naturalesa de la instal·lació i avaluem la periodicitat en què cal dur a terme el manteniment.
Manteniments correctius
Reparacions. En cas necessari, podem oferir també una atenció continuada les 24 hores al dia, els 7 dies de la setmana.
Suport tècnic
Contribueix a resoldre qualsevol incident que provoqui la interrupció o degradació del servei, de la forma més ràpida i eficaç possible.
- No només és un servei d’ajuda basat en un programari. És l’espai on els nostres tècnics es troben amb els usuaris. On es comparteix l’experiència entre els clients i els tècnics. La traçabilitat és molt important. Totes les dades aportades pels clients i els tècnics s’assignen a cada incidència o servei.
- Garantim la seguretat de les dades i les comunicacions, ja que fem servir el protocol de transferència HTTPS.
- Suport mitjançant el núvol. D’aquesta manera, ens és molt més fàcil oferir suport als nostres usuaris. El client no necessita instal·lar, mantenir o tenir cura de res. Pot iniciar sessió des de qualsevol dispositiu, des de qualsevol lloc, en qualsevol moment del dia, tots i cadascun dels dies de l’any. Així mateix, pot accedir al núvol des d’un navegador, tauleta o telèfon mòbil.
Atenció telefònica 24 hores
També oferim un servei d’atenció telefònica 24 hores al dia per tal de poder resoldre qualsevol tipus d’incidència que es pugui produir a les instal·lacions dels clients o a instal·lacions més crítiques.